Google Adwords internetteki reklam bütçeniz

Reklam...
firmaların ürünlerini ve hizmetlerini tüketiciye iletmenin en güçlü yollarından biri de reklam yapmaktır ...
Reklam çeşitli şekillerde yapılmaktadır ...
Gazeteye, reklam vermek; gazeteye reklam verildiğinde vurucu bir metin gerekmektedir...
Televizyona, görsel reklamlar çok önemli olduğundan 10 saniyelik bir reklam bile yeterlidir...
otobüs duraklarına hatta hiç bir yere reklam vermeden reklamını tüketicilerin yapması üreticilerin bir diğer pazarlama yöntemlerinden biridir...
Buraya kadar klasik reklam yöntemlerini analttık ...
İnternetle öellikle google ile beraber yeni bir reklam yöntemi daha gelişti...
Web sitelerinde izlediğiniz ve kenarında google reklamları ya da i harfi olan reklamlar...
İnternet sayesinde firmalar ürünlerini ve hizmetlerini  web sitelerindeki reklam bannerları sayesinde yapmaktadırlar...
Bu reklam bannerlarına adword reklam denilmektedir ...
Adwords reklam metin olarak video olarak ya da hareketli banner olarak olabilir ...
Adwords reklam veren firmalar ödemeyi google adwords hizmeti için yapar ...
örneğin kemer askısı satan bir firma düşünelim ...
google adwords hizmeti için ücretsiz olarak üye olur bu servise ...
daha sonra google arama motorlarında birinci sayfada yer alabilmek için bir takım anahtar kelimeleri girer ve girdiği anahtar kelimelerin tıklanma başına ödeyeceği üceti belirler ...
Kemer askısı yapan şirket "Kemer", "Askı" "Kemer Askısı" kelimelerini anahtar kelime olarak seçer ve hazırladığı reklam bannerini yayınlamaya başlar bu reklam banneri tüm sitelerde değil hedef sitelerde google taarfından otomatik olarak yayınlanır eğer başkaları aynı kelimelere daha yüksek bir değer belirlemişse bu reklam google arama motorunda alt sıralarda gözükür yani adwords reklam veren kişi reklamın tıklanma başına ödeyeceği ücreti güncellemelidir ...
Adwords reklam vermeden siteye 100 ziyaretçi geliyorsa bu reklamı gördükten sonra siteye gelen ziyaretçi sayısı da artar fakat önemli olan hedef kitlenin gelmesidir çünkü google arama motorlarındaki her tıklama ek maliyete neden olacağından ilgisiz kelimeleri anahtar kelime olarak yazarsanız adwords reklam bütçenizi boş yere tüketmiş olursunuz.